Mrtbsrrr37 Canım hazırlıklar için çok erken.. Bir dört beş aylık ol hele. Ama fiyat araştırması ürün araştırması yapabilirsin. Ben bi ay bebek arabasi aldim,işte zibin felan, annemler beşiğini ve beşik takımını yapıcaklar. Son aylara doğru deterjan alırsın elbiselerini yıkamak için.. öyle aşır yenidoğan alma biraz büyükce al Benimde ilk çocuk ama herkes öyle dedi o yüzden ben cok yenidoğan almadım..