keremtahamom_ Kızlar 8+3teyiz iki gündür aşağıdan göbek deliğime kadar kahverengi çizgi belirdi baya belli oluyor beyaz tenliyim. Araştırdığımda 4. Aydan sonra çıkar nadiren 1. Ayda görülür diyor sizde var mı ne zaman çıktı merak ettim😊
tugcesakzci keremtahamom_ var canım 3. Aydan itibaren falan çıkmaya başladı esmerim o kadar çok belli olmuyordu 27 itibari ile göbeğim büyümeye başladığı için iyice belirgin olmaya başladı