Kızlar selam 11+3 günlüğüm 3 gün önce sabah kahverengi lekelenmlerim oldu doktora gittim her şey iyiydi istirahat önerdi ve Progestan fitil verdi bugün tekrardan lekelenmem oldu ve belim yanıyor ağrıyor gibi bide fitili kullandıktan sonra böyle kasıklarımda yanma gibi bişey oluyor başına gelen var mı