Melliisaa Arkadaşlar 6+3 haftalığım dün doktora gittim kese göründü ama içinde parlak küçük biseu olması gerekmiyormu😂 yani daha bebek görünmedi 2 hafta sonra gel kalp atışı için dedi yani bebek görünmesi gerekmiyormu önce
1palyaco Melliisaa bende 5.hafta da gittim sadece kese gördük . 2hafta sonra randevum var inşallah bebeği de görür kalp atışını da duyarım . Sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza 🥹🌸 betanız kaçtı kese göründüğünde ?
Melliisaa 1palyaco amin kuzum inşallah 916 da gittim rahim boş 4 5 gun sonra gel dedi 3051 di betam kese göründü ama 1500 2000 olunca da gorunebiliyormuş vajinadan falan benim karından gördü senin kac betan
Melliisaa 1palyaco 58 di sanırım ilk gittiğim de sonra 15. Kusur cm yazıyordu eve gidince tekrar bir bakayım