Bugün 38 haftaya girdim bebeğim 3500 gr. Çatı muayenesi de bugün yapıldı çatı darlığı var normal doğum biraz zor dedi doktorum. Hemde plesenta 4 cm yukarıda bu normal için sıkıntı değil ama çatı darlığı sıkıntılı yine de sana bırakıyorum dedi doktorum. Eğer sezeryan istersem 39 haftada olacak. Çok kararsızım hem çatı darlığı olup hem de bebeği kilolu olup doğumu iyi geçen var mı aranızda?