sevda_buyuk25 bana da vermişti ilk gebeliğimde . Ama ben doktoruma hem bunu hem folikasiti kullanmak istemediğimi söyledim . Çünkü bunun içinde de folikasit asit var . Doktorum ozaman folikasite devam etmemi folikasiti bırakınca da buna geçeriz demişti . O gebeliğim kürtaj ile sonlandı . Şuan yine gebeyim aynı doktora gidiyorum folikasit içiyorum ama bunu tekrar vermedi büyük ihtimal folikasit kullanmayı bırakınca başlarız diye vermemiş olabilir .