066 demir eksikliği için olan ilaçları tok karnına içmemeniz gerekiyor ama demirin etkileşime girdiğinde özelliğini kaybettiği besinler var aç karnına içip 2 saat sonra falan yemek yemeniz lazım. Çünkü ilacı kafein, kalsiyum gibi şeyler tükettikten sonra içerseniz eğer bir faydasını göremeyebilirsiniz değeriniz yükselmez. Doktorum bana bu şekilde anlatmıştı özellikle. Miden bulanırsa da gece yatmadan önce iç ama yemeğini ilaç içmeden en az 2 saat önce yemiş ol demişti