Kvser Selinmoon bakar mısın yükledim canım bugün 5 haftalık dedi doktorum ben adet tarihime göre 4+4 diye girmiştim . Karından görünmedi alttan baktı beta değerim 3141 çıktı .
Selinmoon Kvser anladım canım şuan kese oluşmuş 6 haftalık olunca bebek görünür hatta kalp atışını da duyarsın ❤️
Kvser Selinmoon tamam canım çok teşekkür ederim. 7. Hafta gel kalp sesini de duyarız o zaman dedi öyle mi yapayım yoksa haftaya tekrar mı gideyim 😂
Kvser Selinmoon keseyi mi 6+4 te gördünüz ? Yoksa yolk kesesini mi ? İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻🥰
Selinmoon Kvser keseyi ve yolk sacı 5+4’ken gördük , dünde yani tam 1 hafta sonra kalp atışını duyduk 😍 amin canım inşallah 🤲