Merhaba arkadaşlar 6+1 haftadayım dün doktora gittik. Kesenin görünümü normaldi ama bebeğin görünümü için doktor şekilsiz bir görüntü var bazen yolk kesesi öne geliyor ama yine bu da istemediğimiz bir şey dedi kalp atışını da duyamadık zaten ultrason fotosunda da bebek net gözükmüyor bir şey var ama ne olduğu belli değil daha önce bu tarz bi şey yaşayıp bilen var mı