Meral_56 Kubraanur Mihra kavun karpuz gibi bitkilere gelip tadını bozan bir hastalık aynı zamanda o yuzden İpek 😊
Kubraanur cokbilmismom bende bunların arasından çok isim sundum eşime ama malesef pek beğenmedi 😏 oysaki doğa da güzel bi isim
Kubraanur Minigiim-vebenn52 evet bende sizin gibi yakıştırdım ama tek isim koymak istiyorum bizde hep 2 isimliyiz kardeşlerimle ama hiçbir zaman 2. İsmimiz kullanılmadı 🫠
Kubraanur Minikmucizelere bizde beğendik ama çevremizde hep büyüklerimizden duyduğumuz isim olduğu için ailemiz biraz istemedi bizde çok arada kaldık artık ☺️
Mmnj Kubraanur ahsen ismi hoşuma gidiyor 🥰 fikir olsun bnde 34 haftalıgız ahsen lina var şuan aklmda sadece belki degisedebilir
Kubraanur Mmnj evet ahsende çok naif bi isim benim yakın akrabalarımda var o yüzden koymak istemedim 🌸 ismiyle yaşasın miniğiniz 🩷