Kızlar 36+2 deyim. Suyum azalmış yatış verdiler. Bana dua edin. Doğum yapacağımi biliyordum ama bugün beklemiyodum 🥹 çok korkuyorum çok heycanliyim. Ankara Etlik şehir hastanesindeyim. İnşallah güzel geçer doğumum kolay olur hiç acilmam yok şuan. Alttan muane söylenen kadar zor değil bu arada korkmayın