yesmad Beta değerim de artış var ama normalden daha az artık oldu. Bugün doktora gittim keseyi gördü ama rahim şeklimin kalp şeklinde olduğunu söyledi düşük riski için ilaç başlattı. Kalp şeklindeki rahim ciddi bir sorun mu ?
Atlbs yesmad benimde rahmim kalp şeklindeymiş düşük ilacı bende kullanıyorum rahim kalp şeklinde olduğu için bebek sağ ya da sola yerleşiyormuş gelişene kadar da diğer alanda kanama ihtimali oluşuyormuş bu da normalmiş korkmayın yani bende aynı şekilde düşük ilacı kullanıyorum
Esrac96 Nasıl bir derecede o önemli. Hafif mi ileri mi ? Dikkat edin. Çok fazla insan gördüm burda doğumda kalp rahimli olup öğrendiğini
yesmad Esrac96 çok önemli değil dedi doktorum. Şuna dikkat et buna dikkat et de demedi yolculuğa çıkacam dedim çıkabilirsin dedi istemediğim bir şey kalp şeklimde rahim ama çok önemli bir sorun değil dedi