Ben bugün muayene oldum kendi doktoruma randevu bulamadım diye baskasina gittim .doktor bana bebeğin 1 kilo dedi ama ben 15 gün once gidince de 1 kilo denmişti bebeğim hiç kilo almadı mı yani? Bide 27 haftaliksin dedi ama geçen gittigmde de 27 dim nasıl aynı kalıyor sordum bişi söylemedi ? Bu konuda bilgisi olan yazabilir mi çok tedirgin oldum.