Kız bebeği olanlar kaçıncı haftada doğumunuz oldu genelde kızlar erken geliyor deniliyo
Hilallss 39+4 hala gelen giden yok :)
Hilallss herkes Farklı bir şey diyor ya delirtti bu insanların söyledikleri beni 😭
Hilallss 41+2 de
Hilallss 39+3 te doğdu
Bizde de hep kızlar geç geliyor diyorlar 40. haftadan önce doğurabilen yok 😅
Diğer kizlarim 38 doğdu bu kızımin gelesi yok pazartesi 40 haftalık olacak ve yatış yapılacak