Nur321 Esraugurlu bir şey diyimi neyi çok esirgersen o gelir başına. Ben hiç dikkat etmedim aman bu yenmez şu yenmez deniyor gayette yedim tabi her şey kararında güzel, hiç de bir şey olmadı
23_izmir Esraugurlu doktor ciğer sucuk sakatat türü yeme doğuma kadar yasak gebelik zehirlenmesine sebep olabilir dedi 13 haftalığım yemedim korktum
cokbilmismom Esraugurlu tamamen yasak değil ayda bir yyiyebilirsin dedi doktorum ama zaten bizde ayda yılda bir yenir o yüzden daha hiç yemedim 11. Haftaya kadar A vitamini fazla olduğu için önerilmiyor
tugcesakzci Esraugurlu ilk 3 ay yenmesi çok zararlı içeriğindeki a vitamininin fazla olması ve sakatat olması yüzünden. Fakat sonraki aylarda nefsinizi köreltecek kadar yiyebilirsiniz ama yine de doktorunuza danışın bazıları izin vermiyor. Ben izin alıp kokoreç yemiştim mesela
Esraugurlu Kızlar çalıştığım firmanın yemek menüsünde çıktı bende nefsimi köreltecek kadar 2 küçük parça yedim riske girmemek için çok teşekkür ederim
QueenMother Esraugurlu valla daha dün yedim hemde doyasıya kadar😅 üç aydan sonra ayda iki defa yenile bilir diye biliyorum
Merv2111 Esraugurlu ilk üç ay önermiyorlar bende 25 haftalık daha hiç yemedim ama canım çok istediği için bir değerliğe mahsus yiyeceğim zaten çok aşırı tüketimi zararlı a vitamini yüksek içerdiği ölçülü yenildiğinde herhangi zararı yok