Sekine24 ilk 10 gün sariliktan dolayı memeyi tam bosaltamadi benim bebeğim. Sagmasam harap olurdum. Onları hep buzluğa attım. Şu an 2 aylık olmak üzere, dışarıda uzun isim varsa cozdurup biberonla iciriyorum dışarıda. Yaşamasam evet gerek yok derdim ama böyle bir durum da yaşanabiliyor. Siz yine küçük bir paket alin. Yazık heba olmasın sütünüz. İlk zaman bebeğin o kadar gücü olmuyor