Merhabalar,
36+2 günlük hamileyim 30 haftadan itibaren bebeğimin kol bacak gelişim uzunluğu 2 hafta geriden geliyor.Doktorum Şuan olumlu olumsuz değerlendirme yapamam doğumdan sonra gerekli tahliller yapılacak ona göre değerlendirme yapacağım diyor.Böyle bir sorun yaşayıp bebeğini sağlıklı kucağına alan varmıdır?Sonraki süreç nasıl olur çok tedirginim