Happy_123 onlem markasını tesadüf eseri denedim ben de. Şu an trendyolda 72li 12 adet paket 211 lira. Islaklığı büyüklüğü gayet yeterli. Bez de eski aslında ama marketlerde pek olmadığı için bilinmiyor :) Türk markası güzel ürün. Nette fiyatları gayet uygun. Yenidoğan için pamuk kullansaniz daha iyi aslında