Kızlar merhaba. Dün sata göre 3+6ydım. Sağlık ocağında test yaptırdım beta 72,5 çıktı. Doktor bir iki haftalık dedi. Ama internetten baktığımda değerimin 4 haftalığa tekabül ettiği yazıyor. Değerim düşük mü normal mi anlayamıyorum. sizce 4 haftalık olmuyor muyum bu durumda kafam karıştı da.