Songul_52 Doktora gittiğinde eşiğim rahim ağzına yakın olduğunu söylemişti 3 hafta sonra çağırmıştı çarşamba günü gitcem ama hareketlerini falan hala aşağıda hissediyorum ve ağrım oluyor böyle bir durum yaşayan var mı
MommyLeyla Songul_52 Bende kasıklarda hissediyorum ama bebeğimin başı yukardaymış bende dün gittim. Ama hareketlerinde ağrı hissetmiyorum. İnşallah ciddi bir sorun değildir Allah hayırlı haberler duymayı nasip etsin
Songul_52 feridedmt bebeğin duruşunda sıkıntı yokta aşağı tarafta çok ağrım oluyor bazen aşağıya doğru vuruyor daha çok ağrıyoo
Feyzabeyoglu Songul_52 bende oluyodum öyle. Bebek bas asagi duruyormuş benim bi de çatı kemikleri yavaş yavas acilmaya basliyor. Magnezyum ic dayanamicak kadar agrin varsa bi tane parol iç iyi geliyor
Songul_52 MommyLeyla amin hareket edince değilde aşağı doğru vurunca ağrıyo şimdide böle adet ağrısı gibi ağrım var
Songul_52 MommyLeyla küçük ilçede yaşıyorum burda ki doktora gittim hiç bişi demeden geri gönderdi beni
MommyLeyla Songul_52 Plasenta da aşağıdaysa fazla hareket etmeyin dinlenin iş falan yapmayın. Streste tetikliyor maalesef ağrıları. Bolca dinlenin bebeğin hareketlerine odaklanın inşallah Çarşamba günü hayırlı sonuçlar alırsınız
Songul_52 MommyLeyla inşallah dinlenmek biraz zor bana hem çalışıyorum hemde 2 yaşında çocuğum var ama vakittim olduğunca dinlenmeye çalışıyorum