SvgSnn Scldgtkn bende erken şişmeye başlayanlardanım henüz 10 haftalık ama 4 aylık hamile gibi duruyorum 😬🥰🙏🏻
Seroo01 Scldgtkn bende 10hafta 5günlüğüm benimde göbeğim vardı öncesinde şuan da da öyle yediklerime dikkat ediyorum enazından ilk aylarda kilo almayayım☺️
Seroo01 Benide 12+4 günlük ken çağırdı ikili test için günler geçmek bilmiyor birde ben herşeye evham yapıyorum belim ağırsa birşeymi oldu belirtimde pek yok elimden gelse her gün giderim dra🤣
Adley 10+3 👼 2.ci bebeğim ilki normal doğum olmasiına rahmen göbeğim kaldığı için suan 4.5 aylık gibiyiz bakalim son aylarda ne olacağıź 😁😁😁doktorumuz 12.haftada cağırdı
Scldgtkn Beni 11 haftada çağırdı ikili tarama için ama doktorum tatilde 🤷🏼♀️ O gelene kadar 14 haftalık olacak olmazsa özele gidip orada yaptıracam benim sadece göğüslerim kocaman 😂 birde her kokuyu alıyorum onun dışında hiç belirtim yok benim lekelenmeler olduğu için neredeyse her hafta gidiyorum 🤦🏻♀️
Adenbebek Scldgtkn benim zaten hiç kusma aşırı bulantı olmadı gögüslerde hafif acıyor geceleri acıyor daha çok kızumdada hiç kusmadım gögsüm büyümedi 😂 biraz önce doktor a desim sabah biraz bulantım oldu diye hadı gözün aydın diyor :))))
Scldgtkn Ben 1 kere kustum 1 haftada sürekli bulanmıştım göğüslerim 7. Haftaya kadar acıyordu sonra şişti şuan ağrı sızı yok ama aşırı büyüdü 🙈 ha bide çok iştahsızım karnım aç ama yemek yiyemiyorum hala o var 😂