sseda0 Kızlar merhaba. 7 haftalık hamileyim. Bebek daha yaban mersini kadar ama ben daha şimdiden 3 kilo aldım bile. Sizde durumlar nasıl. Kilo alma bir yerden sonra yavaşlar mı yoksa sürekli artarak gider mi?
Abikardes12 sseda0 ayy benfe 7 haftalığım 2 kılo almısım 😆😆 biraz dikkat etmek gerek aslında millet 20. Haftasında 3 kılo alıyor anam biz napcaz