8mucizem8
40+3 de suni sancı aldım. Sancım hiç yokdu ama açılmam varmış ben bilmiyordum. Sabah Saat 9 10 gibi serumdan sancı verdiler öğlen 12:44 de kızım doğdu. Suyumu ebeler patlattı. Su patlamadan öncesine kadar güzeldi akşama kadar da öyle durabilirdim o sancılar aman amanlık değil. Ama su patladıktan sonra o zaman sancı ne demek anlıyorsun ama yürümek ve pilates topu üstün de zıplamak biraz olsa iyi. Uzandığım veya oturduğum anda sancı 10 katı oluyordu sandı. O sancıları çok çekmedim açılmam hızlı ilerlemişdi zaten. Meryem ana otu suya koymuştuk onun da etkisi olduğuna inanıyorum. Bu 2. Gebeliğim inşallah bu defa kendi sancımla doğururum.