Selinnnce
Hasret2462
Kızlar merhaba ben tüp bebek ile gebe kaldım. Ama daha öncesinde rahmimde perde olduğu anlaşıldı. Ameliyat oldum. Benimki biraz uzun sürmüştü ama normalde kısa ağrısız bir ameliyat bu.
Ameliyat sırasında uyutuluyorsunuz. Uyandığınızda kendinizi iyi hissediyorsanız eğer aynı gün taburcu oluyorsunuz. Hafif kanamanız ve adet ağrısı gibi ağrınız olabiliyor.