6+4 olması gerekirken 5 haftalık olduğunu söyledi doktor. Beta hCG değerim de çok düşük olarak arttı 5000 lerde olması beklenirken 1728 çıktı doktorum progestan başlattı. Rahmimin kalp şeklinde ama normalde armut şeklinde olması gerektiğini söyledi. Şimdi ne olacak