allip Merhaba kızlar 3 gün önce beta hcg verdim 784’tü. Dünkü test sonucum da 1761’di. Bugün vajinal muayenede kese gözükmedi. 4+5 günlük şu an. Sizce normal mi? Doktorum pazartesi tekrar çağırdı.
Kahverengi allip normal değeriniz daha düşük keseyi görmeniz için inşallah pazartesi görürsünüz hatta pazartesi karından gözükmesi lazım
Ziynetdefne16 allip bende o zamanlar gittim kese görünmedi 6 -7 haftalikken gel dedi gittim ozaman göründü hatta bebekte nokta kadar görünmüştü :)
abnw allip kese görünmesi için değerin 3bin olmasini bekliyorlar sanırım, bende ilk gittiğimde görememiştim keseyi
elifsen Haftamız çok küçük zaten kese görmesi çok anormal olurdu. 5.haftayı biraz geçsin öyle vajinal görünür
allip elifsen teşekkürler ben gitmedim normalde doktor iki gün çağırdı üst üste herhalde göreceğini düşündü