Emellllllll kuzeyle hareketli oluyor çok ve fazla var biz 5 sene önce oğlum olacağını öğrendiğimde Kuzeymi koysak derken Güney ismini koymaya karar verdik hem az çok fazla kişide yok hemde Güney bölgeleri gibi sakin havası ılımlı bir yapısı olur belki diye düşündüm. Tam da öyle oldu sevecen sakin sıcakkanlı