Sata göre bugün 6+1 iz 2 gün önce kesemizi gördük doktor herşey yolunda dedi. Muayene günü akşam 1 damla toz pembe kahve karışımı leke geldi, ertesi gün yine aynı şekilde bugün devam etti yoğun değil sürekli değil 1 damla 2 damla şeklinde başına böyle bişey gelen var mı😞