Ömer hamza 🥰 ikizlerimin sezeryanina girdiğimde hamza diye bebeğimin olduğunu görmüştüm. Ikizler tüp bebek 3. Cocuk hem supriz oldu hemde erkek olunca rüyamda gördüğüm için hamza koyucam. Ömer ismini de evlenmeden önce rüyamda Ömer diye biriyle evlendiğimi görmüştüm Ömer diye birini bulamam diye kendime söz vermiştim ( sonra omer karsima evlendik ) oğlum olursa adını Ömer koysam diye ama eşimin ismi de Ömer 😄