poncikkk Merhaba hamilelikte şeker yüklemesi yaptırdınız mı kimi öneriyor kimi önermiyor ? Bilgi verirseniz sevinirim
Kbr-05 poncikkk o kadar büyütüyorlar ki anlam veremiyorum ya. Kâr zarar oranı yapmak zor değil. Yaptırmayanları büyütenleri hiç anlamıyorum beslendiklerinden hiç almıyorlar o kadar şekeri sanki. Ya da hiç tatlı yemiyorlar gibi. Gebelik şekerinin bebeğe bıraktığı hasarları araştırın ve yaptırın arkadaşım.
Ayssee__ poncikkk doktorunuz isterse yaptırın bence ben az önce yaptırdım bekliyorum sonuçları öğleden sonraya çok postlar okudum burda tadı kötü mide bulandırıyo halsizlik yapıyo tansiyon düşüyo vs.. çok merak ediyordum midem bulanacak kusarım kesin diyodum hiç de dedikleri gibi olmadı bilmiyorum kişiden kişiye değişiyordur belki ama tadı da çok güzeldi çilekli enerji içeceği gibi bişey şekerli bi kahve bi dilim pasta baklava yiyoruz zaten aynı şeker oranı oluyo hemen hemen yani bi zararı olacak bişey değil bence ki doktor isterse zaten gereklidir ve zararsızdır 🤷🏼♀️ abartılıyomuş gerçekten riske atmaya gerek yok 🌸
serapbttl poncikkk ilk gebeliğimde yaptırdım sınırda denildi ciddiyetini bilmiyordum sınırda olunca öyle kalacak sandım ve 2 günlük takiple 37.haftada doğuma alındım takip gerekiyormuş ve ciddi bir durummuş öğrendim. Şimdi 2.gebeliğimde en başından takip ettim kendim doktoruma hep söyledim ama 3 aylık şeker bakıldı normal denildi ama benim ne vajinal mantarım bitti ne enfeksiyonum şuan 29+5 günlüğüm doğum için ailemin yanına geldim burada hem özele hem devlete gidiyorum neden insülin başlanmadı dediler bebeğim hem öndeymiş hem mantarım çok artmış şekere bağlıymış mantar ve kanamam oldu baya kanamaydı leke değildi. Ani şeker artışı bebek ölümüne kadar gidiyor şuan korku ile günler geçiyor şekerim çıkmasın diye korku ile bekliyorum. Bu benim yaşadığım ve bir çok sorun yaşayan vardır eminim şimdi siz karar verin riske girmeye gerek var mı bilmeden ilerleyip risk almalı mısınız ? Birde yükleme zararları ile ilgili akademik bir araştırma yok ancak gebelik şekerine bağlı sonuçlarla ilgili akademik araştırmalar var ve bunun risklerini gösteriyor maalesef 😔
e_blue_sky_a poncikkk gebelik şekerin yoksa zaten seni hiç etkilemez. Gebelik şekerin varsa ortaya çıkıyor. Diyete başlıyorsun, her gebe kilo alırken sen diyet yapınca kilo veriyor ya da sabit kiloda kalıyorsun işte, ama bebek sağlıklı oluyor
cokbilmismom Ay şu yaptırma diyenler neye dayanarak bunu söylüyor ya hem bebek hem annenin sağlığı ile oynuyorlar hayret bir şey. Sanki hayatlarında hiç baklava yemediler kola içmediler dünyanın şekeri var içinde.
Beklenenim11 cokbilmismom bide şu içtim kustum öldüm bittim diyenleride anlamıyorum (bide bayıl istersen feriha) yeminle arka arkaya 2 baklava yeseler o içecekten daha ağır🤣🤣🤣
cokbilmismom Pamuk fenomenler camdan atlasa peşinden gidecekler zaten öyle bir duruma gedilerrr 🤦🏼♀️
cokbilmismom Beklenenim11 ben şekerli şeylerden nefret ederim asla tatlı yemem mesela çok arada muhallebi yerim o benim tatlı anlayışım. Ona rağmen yaptırıcam ihmal etmeyeceğim
rabiaozcans poncikkk benim doktorum yaptırmamı istedi zaten bende yaptırmak istiyordum. karşı çıkan insanlarıda mantıklı bulmuyorum. aşırı şekerli şeylerden nefret eden bir insan olarak inanılmaz kolay geçti. hatta bıraksalar akşama kadar daha da aç kalırdım yani:) sanırım biraz psikoloji ile alakalı… ben herkese tavsiye ediyorum.
rabiaozcans cokbilmismom bende sizin gibiyim ama gram zorlanmadım 1 dk içinde içeceği tükettim sonra ne açlık ne baş dönmesi.. hiç bir sorun yaşamadım😂 sizde öyle atlatırsınız bence, iyi sonuçlar almanızı temeni ederim sevgiler
poncikkk Yanıtlarınız için teşekkür ederim randevu aldım yaptıracağım bende banada mantıklı geliyordu ama çevrem daha sonrasında ilerleyen yaşlarda şekerin çıkabilir vs dendi ama ne kadar kötü olabilir ki şu an için önceliğim bebeğim yaptıracağım inşAllah ❣️❣️🫶🏻🫶🏻
SusamTanecigi poncikkk pazartesi yaptırdım ilk gebelikte de yaptirmisstim hiçbir sorun sıkıntı olmadı doktorunuzu dinleyin siz sadece kimin ne dediğini bosverin