Merveogz33 fizikcianne genelde giymiyorlar ama dikiş vs seni rahatsız etmezse öyle bir durum olmazsa giyebilirsin diye biliyorum
ikiprensannesi53 Acemiiiii dogumhaneden odaya gelince bide servisteki ebe elini sokuyor kanamaya bakıyor 😡
ikiprensannesi53 Merveogz33 iki doğumda da bakarlar kanama ne durumda diye 1 kere bakıyorlar zaten odaya gelince benim iki dogumumda normal oldu
Kukulikukuli12 fizikcianne giyilmiyor gerek olmuyor zaten. Ben sadece hastanede kullanmıştım. Evde rahat edemedim normla peder gectim. Hee cok kanamanın olursa geceleri evde kullanabilirsiniz. Ama zaten külot gibi tekrar üzerine kulot giymeye lüzum yok