Sabahat17 Normalde 16+4 üz ama bebeğim 5 gün önde 17+2 haftalık bugün kontrole gittik ancak cinsiyetini yine ogrenemedik 😔
Lothbrok Sabahat17 ben ikisini de 11de öğrenmiştim ancak çok hareketliydiler ve pozisyonları uygundu bir de erkek olunca net belli oluyor zaten, siz de bir sonraki detaylı ultrasonda net öğrenirsiniz artık ☺️
seymmnr Sabahat17 hiç üzülme çok normal bende net olarak 17. haftada öğrendim pozisyon vermiyordu çünkü 🥲 evet beklemek zor ama bir öyle bir böyle demelerinden iyidir benim 3 kez cinsiyet değişti cocugum 😂😂
Sofiaa Sabahat17 fetal dna ile 12 haftada öğrenmiştim. 18 haftada devlete gitmiştim ağrım vardı biraz. Cinsiyetini bilmiyorum öğrenmek istiyorum dedim kız dedi doğruydu yani.
Ceylan-kocak Bizde 21 haftaligiz ve daha ogrenemedik hareketli olmasına rağmen göstermiyor doktor düşüncem kız dedi ama kesin bisey yok ve bir cok kişi hayla ögrenememis cinsiyeti utangaclar gostermiorlar😂😕
Sofiaa Yalnizanne ikili test yaptırmıştım yüksek riskli çıktı dr önerisiyle fetal dna nift testi yaptırdım. Çok şükür sonuç iyi geldi. Para ile yaptırıyorsun bir tüp kan alıyorlar hem cinsiyetini de öğreniyorsun hem anomali var mı bebekte ona bakılıyor.