Zeynepgun Kızlar merhabalar dün doktora gittim 5+5 teyiz şuanda. Kalp atışı ne üstten ne alttan duyulmadı hatta doktor Bebek bile daha net gözükmez erken haftaya gel dedi siz böyle durumda karşılaştınizmi
sehrengiz_8 Zeynepgun 5+2 de kesemin içi boş gözükmüştü yolk sac bile gözükmedi alttan muayene de yapmadı 6+6 da kalp atışını duydum
Yeliz4111 Zeynepgun ilk gittigimde kese vardı bebek yoktu on gün sonra tekrardan gittim o zaman gorduk
Esraabbaa Ben 5+6 da gittiğimde sadece ufacık kese görünmüştü. Bilerek 2 hafta bekledim sürekli gidip gidip kendi modumu düşürmemek için. 7+6 da gittim hem kalp atışını hem de bebeği gördüm. Çok erken daha görmemeniz çok normal
Zeynepgun Esraabbaa aslında en mantıklısı sizin yaptığınız işte doktor çağırınca gittim dediğiniz gibi moralim bozuldu 😔
Yeliz4111 Zeynepgun hoc moralinizi bozmayın bende erken gittim biliyorum ister istemez insan stres oluyor bende yaşadım ama işte acele ettiğinizden oluyor 😀kalbinizi ferah tutun rabbim saglikla nasıl etsin inşallah bı dahaki randevuda kalp atışinida duyarsiniz