Merve1414 Zeyd_Mom_22 sen kalp atışını bile duyarsın maşallah değerin güzel adetin kaç gün geviktikten sonra test yaptirdin
Zeyd_Mom_22 Yazmelegi_ Suleertugral Melike_4949 Referansda 4-5 haftalık yazıyor. Dün usm de 5 haftalıkdı kese gözüktü ama bebek gözükmedi birşey olmaz dimi kızlar?
1palyaco Zeyd_Mom_22 son adet olduğunuz tarih ne hafta ona göre belirleniyor .Tam 5haftalıkken benimde gözükmedi sadece kese gözüktü .
EzgiiS Zeyd_Mom_22 bebek hemen gözükmüyor 1-2 hafta bekleyip öyle gidin kalp atışını da dinlersiniz hem ☺️ sağlıkla kucağınıza alın inşaAllah 🤲🏻☺️
Melike_4949 Zeyd_Mom_22 olmaz canım daha erken bir iki hafta sonra git bebeği görürsün Allah’ın izniyle inşallah ❤️🤲
sehrengiz_8 Zeyd_Mom_22 5+2 de kesem boş gözüktü bebeğe dair herhangi bir oluşum görememişti doktorum ama 6+6 da kalp atışı duyduk
ilkine-hamile Zeyd_Mom_22 30 eylül benimkisi de. 5+6 olduk şu an sadece kese gözüküyor. Değer de 6870 🤗
Zeyd_Mom_22 EzgiiS inşAllah. çok çok teşekkür ederim💗 inşaAllah Rabbim hepimiz için en iyisini versin amin🌸