Halin Kızlar iltihaplı bi boğaz ağrım var. Bu yüzden doktor antibiyotik yazdı. Kbb ve kadın doğuma gösterdim. Bir sorun yok içebilirsin dedi ama benim işim hiç rahat değil bi zararı olur mu ya bebeğe. 13 haftalık gebeyim.
ecembugra53 Halin doktor yazmış canım korkma içebilirsin . ama içmek istemezsen balkı zencefil ye limonlu balı cay iç her hün ben oyle fayda gördüm bol su iç