edaozdxx Benim de fazlaydı. Şeker yüklemesi yapalım denildi ben kabul etmedim. 2-3 hafta içerisinde normale döndü.
bnkmmki @NefesssVeAnnesi bana da öyle dedı ben o karar dıkkatlı ve sayıyla yoyen bır ınsanım napcagımı sasırdım aç gezmem lazım sabırım bana da cok kılo alırsın dedı sacma sapan konustu moralımı bozdu
Eda_mustafa Mucizelimm bu pazartesi yattım.bugün 6.gün oluyor.inşallah pazarteside taburcu olurum temiz çıkarsa 🙏🏽
Mucizelimm Eda_mustafa nerde yatıyorsun canım Benin’imde 5. Günüm oluyor hala suyumun azlığından dolayı yatıyorum Pazartesi mi bakacaklar bebeğe mi tahlil falan mı ne zamana kadar yatıracaklarmış seni benim ki belli değil mis
Eda_mustafa Ben tıp fakültesinde yatıyorum. Pazartesi alttan kamerayla mantara bakacaklar geçmiise çıkaravaklar. Suyum normalmiş allaha şükür🙏🏽