Dün sağlık ocağında beta verdim 600 çıktı. Daha önceden bebeğimi kaybettiğim için erken gitmek istedim doktora sezeryan dikişlerimi göstermek için. Alttan muayene etti rahmime ve yumurtalıklara baktı ama kese görünmedi. Aslında sorum şu bu kadar erken gebelikte alttan muayenenin bir zararı var mı düşüğe sebep olur mu?