Mavimsii_56 Ankara-58 gebelik zehirlenmen olabilir acile git bekleme bnmde 2 gündür agrıyordu dün gittim kan aldı taneiyonum herseyim normaldi 14 olursa gel dediler sen bekleme bnce git
Cikolatalipuding Ankara-58 tansiyon ihmale gelmez sizi korkutmak istemem ama kesinlikle doktora gitmelisiniz cihazınız koldan mı bilekten mi ölçüyor bilekten ölçenler doğru sonuç vermeyebiliyor
Ankara-58 Cikolatalipuding sağlık ocak indim ölçtü 14 9 doktor randevum vardi ölçtü 13 8 normal dedi protein kaçak cikmadi idrarda
Cikolatalipuding Ankara-58 idrarda protein çıkmamasına sevindim ama yinede tedbirli olun ve düzenli ölçmeye devam edin çünkü tansiyonunuz sınırda
Cikolatalipuding Ankara-58 stres yapmamaya çalışın hiçbir şey sizin ve bebeğinizin sağlığından önemli değil. Tansiyondan ağzı yanan biri olarak söylüyorum bunu size. Lütfen stres yapmayın 🌸