kubraayman Yarın doğuma giriyorum dudağımda uçuk çıktı cok üzgünüm bebeğimi öpemicem uçuk yenidoğanlarda sıkıntı diye biliyorum 😞😞😞
Minekuru Birsey sürme ve dokunmamaya bakın sağlık ocağında krem yazıyorlar o iyi gelebilir Hayırlı olsun şimdiden :)