Aybarssmom_ evett önceki postlardan biliyorum isminizi 🤰🏻🥰acıkmıştır seninki (anne karnındaki bebek acikmazlar görmez inşallah bu dedigimi😂)
benim ki saat 4 ve 6 arası yapardı bugün yapmadı uyuyordu heralde 😁 babası giderken biraz hareketliydi simdi yine uysal 😁 doğumdan sonra da uysal olup uyusalar bari 😂