Kızlar merhaba hastaneden geIdim şimdi 32+2 haftalığız kilosu 1700 dedi boyunu söylemedi devlet olduğu için Ultrasonda da göremedim düzgün birde kafayı yerleştirmeye başlamış dedi. Sizce kilosu nasıl bu haftalar da normal mi az gibi geldi 15 gün önce özele gittim 1600 dedi anlayamadım 2 hafta da 100 gr mı almış olabilir mi gelişim geriliği filan da yok dedi herşeyi iyi dedi