Kamelya duyguyunus ben varımm oda yapmıyoruz beşiğimiz ve bebek arabamızı almadık onları alıcaz diğer eksiklerimiz bitti çok şükür hatta sıkıntıdan çamaşırlarını yıkadım kurumasını bekliyorum 29 haftalığız ❤😀
kkccozg duyguyunus benn☝️ 29. Haftadayız oda takımı ve bebek arabasını daha almadık bi kaç ufak eksiğimiz daha var çamaşırlara da henüz başlamadım 🤷🏻♀️😂
Msalbyrk duyguyunus 30 oldum canm😊 aldm işte abartmadan ne gerekiyorsa. Bez ve pişik kremi kaldi birtek ama beklyorm braz daha onun icin
Esra4001 Bende 31 haftalığım bebek odasını aldık ama daha gelmedi onun dışında herşeyi tamam kıyafetlerini yıkamak için erken gibi sanki daha 🤔
Msalbyrk Esra4001 uygulamada çantanızı hazrlayn yazyordu bende hemen yikadm ne olur ne olmaz dye🤷♀️😁😁
Hfoz Bizde 30.haftaya girdik sadece hastane çıkışı ve birkaç kıyafet aldım biberon emzik bez olaylarına hiç girmedim
Coolmom 31+5 🤰🏻❤️ Odası arabası hazır hastane çantası için erken gibi bi kaç kıtafeti aldık ufak tefek okadar
Sulemrahkuzey 29+5 im ikinci gebeliğim ikisi de erkek olunca masraflar yarıya düştü hemen hemen herşeyimiz hazır
Tgcee duyguyunus uygun bı sepeT besık aldım kuzum ☺️Mantıklı bı besıgın varken almadgın ıyı olmus buyuyen besık yoksa onu alırsın buyyunce
Evremanne 30+4 teyim bebek arabası , karyolası şifonyeri , aklınıza gelebilecek bütün eksikleri tamam çok şükür... 🙏🏼 Kıyafetlerini yıkadım ütüledim yerleştirdim çantalarım hazır herşeyim tamam bir bebeğim kaldı gelecek nasipse 🙏🏼🤗 o kadar şükrediyorum ki bebeği doğacak olup bir takım bile alamayanlar var Allahım diyorum bana bir nasip ediyosan onlara 1000 nasip et , Allahım kimseleri yoklukla sınamasın herkesin yardımcısı olsun inşallah 🙏🏼
Defne00Duru Bende yarın 30. Haftama giriyorum nasipse 2. Gebeliğim ve ikisinde kız olunca herşey hazır gibi ama yine ona ait bi kaç hastane çıkışı alıcam bu hafta içinde alır yıkar hazırlarım herhalde 😃