tugcesakzci Elifff7272 beta düşme yaşanması normal bir durum değildir canım düşen beta geri yükselmez yükselse de sağlıklı bir gebelik olmaz. Büyük ihtimalle sağlıksız kimyasal gebelik vücudun atıyor o yüzden