ayseozbek [bilinmeyen] benim ilk gebeligim bencede yazın olması daha iyi sıcacık hava terlersen alternatif bir çok yolu var ama kışın öyle mi buzz buzzz😂
ayseozbek Programa gore11+1 iz ama doktora gittim 11+5 siniz dedi bu durumda bizim 1 temmuz😂 ama tabi ki bebisimizin keyfine göre değişir dimi sonuçta ilk gebeliğim net bi tarih belirlenemez değil miii
Kubra1987 rabisylmzz allah kolaylığını verir canım. Benimkiler kızım 9 yaşında oğlum 7 yaşında benimkiler büyüdü biz isteyerek yaptık 😍😊
rabisylmzz Kubra1987 rabbim kucağınıza almayı nasip etsin zamanlamanız çok iyi olmuş allah yardımcımız olsun 🙏🏻
ayseozbek Bebegimcanimm yaa maşallah ben hala bulantı için ilaç kullanıyorum yoksa çok kötü oluyorumm
SafaMerve Bebegimcanimm bende 18 temmuz benimde haff sabah bulantım oluyr ama iştahım kesildi tamamen. Başta bende ne güzel yiyrdm 8 haftayla iştahım gitti. :/ inş eskisi gibi bende iştahlı olurum
Caglaa92 Bebegimcanimm sağlıkla kucaklarımıza almak nasip olsun inşallah. Temmuz hiç gelmeyecekmiş gibi çok yavaş geçiyor sanki 🙈
AsyaResul Meltem1234 randevum bi hafta sonra ama belli olucagini sanmiyorum daha çok erken burda 16’dan önce söylemiyorlar (Berlin)
Zhrahmt ayseozbek inşallah sağlıcakla alırız kucagımıza cinsiyetleri bir öğrenebilsek hayırlısıyla biraz merakım azalacak ☺️