Günaydın arkadaşlar 30 haftalık gebeyim ben Tetanoz aşımın birinci dozunu vuruldum ama ikinci dozunu vurulmadım çalıştığım için sürekli ertelendi acaba aranızda tek doz vurulan var mı İkinci dozu Vurulmasam sorun olur mu tek doz yeterli olur mu doktoruma bunu sormadım