Fatma0908 Bat 11 Kasım. Dün akşamdan beri leke gibi az bi kanama var. Yerleşme kanaması mıdır acaba? Ne zaman test yapmalıyım kanda ne zaman çıkar sizce?
caprresecake Benim de bat 11 ama yerleşme kanaması gibi kanama olmadı. Sadece aşırı sancım var bir haftadan beri. Doktora gittiğimde regl 5 gün gecikince gel kan ver demişti.