Attoya Merhaba, Her şey yolunda giderse inşallah suda doğurmayı planlıyorum 2. Doğumum olacak. Deneyimi olan annelerden tavsiye bekliyorum🌸
Minikperi Attoya burada bir arkadaş doğum yapmıştı suda çok fazla yırtılması olmuştu. 1 ay geçmesine rağmen çok ağrısı vardı. Gerçi sizin 2. doğummuş ilkinde kesi atılmadıysa yırtık da olmaz. Ama ben cesaret edemem. 🤷🏻♀️
Attoya Pelinn22 doktorumun kendi havuzu var 13 bin tl doktora vericem hastane belli değil ama 10 bin üstüdür muhtemelen.
Attoya Minikperi ilkini bu nedenle suda istemedim. İlkinde kiçük bi kesim vardı ama doktor dedi ki sudan çıkıp çatala da çıkabilirsin istersen o esnada. Yani sancıları suda karşılayıp belki duruma göre öyle bir şey olabilir diye düşündüm.