naneliseker_ Yahu neden bol bol uyu, keyfine bak, bol bol uyku cek çocuk olunca zor olur diyorlar. Evet hak veriyorum da uyku stoklanan birsey değil ki morelim bozuluyor , ama su sozler hep stoklu🤣 Sağlıkla gelsin bebisler biiii. Daralmayın diyorum..🤣🤣
sila_42yigit naneliseker_ hahah keşke öyle bisey olsaydı anne olmak gerçekten zormus canım düşün böyle uyuyorsun derin derin bi ağlama sesi geliyorsun haydiiii kalk emzirme altını değiştir neyse gözünü korkutmayim 😃
YeniGelinMeselesi Bende hak veriyorum sana bizde biliyoruz doğumdan sonra her şeyin değişeceğini ama o çocuk zaten sana anne babasına muhtaç onu emzirmek altını almak gece ağlayınca bakmak bunlar yük olmamalı insana..Elbette düzen değişiyor uykusuz geceler huysuz tavırlar vs amaa hepsi geçici bak bizde bebektik zamanında ve şimdi anne oluyoruz bizim evlatlarımızda büyüycek ve zaman hızlı geçicek anın tadını çıkartmak yerine her olaydan ofuldayıp pofuldarsak o bebek bize eziyet olur. İşin en güzel yanı da ufacık bişey var ve sana anne diyor senin gözüne bakıyor bir gülümsese bin derde deva 😊🙏🏼
naneliseker_ YeniGelinMeselesi olayi özetlediniz valla :) işte böyle denilince insan hiç anne olmamış ilk gebeligi biraz ürkütücü gelip odaklanmayabilir neyse insalar tuaf alışmak gerek 🤣
YeniGelinMeselesi naneliseker_ Valla benimde ilk gebeliğim daha 6 haftalığım insanlara söyleyince oo çok uyu bunlar iyi günlerin bilmem ne diyorlar yahu bi hayırlı olsun Allah sağlıklı sıhhatli kavuştursun yok bizim insanımız böyle kendi çektiği acıyla zorlukla karşıdaki de uğraşsın iyi olmasın istiyor kafaya takmaya deymez 3-5 insanın lafıyla kendimi de bebeği de kocamı da üzemem kimse kusura bakmasın o çocuk hep bebek kalmıcak elbet büyüycek 😌
acilicigkofte Ya bana da öyle diyorlardı ama uyuyamıyordum ki. Mide yanmaları, tuvalet, kusmalar, bel ağrıları ve oğlumun güçlü tekmeleri… Keşke uyuyabilseydim. Hasret kaldım.
naneliseker_ acilicigkofte bende 29 oldum. Artık sık da ziyade güçlü ve ağrılı tekmeler yoldan geliyor gibi hissediyorum bakalım :)