Balmommyy İlk kızımın ismi Fatma esin Fatma’yı eşim koydu ama genellikle esin diye seslenilir ikinci bebeğimde kız ablasıyla uygun olabilecek isim önerisi varsa yazarmısınız ?
Songulkaya Balmommyy bende burda bekleyim dogurmadan bir isim seçerim belki 😅 36 haftaligiz hala bulamadik