Elli98 canım benimki normal doğurdum dayanamadim sancak sezeryan istedim ameliyattan sonra tabi ağrın oluyor bide spinal uyusursa baş ağrın çok oluyor narkozu atana kadar geçmiyor narkozuda istifra ederek atıyorsun yesil bi sivi dediğim gibi baş ağrım oldu ameliyattan sonra zaten ağrın oluyor benim yanımda kayinvalidem vardı ama çok yurumen lazım ameliyattan sonra ben hic oturmadım illaki zorlanicaksin biraz ama suanlik sıkıntım yok benim baş ağrın olmaması için nesface bitter çikolata çok yemelisin ameliyattan sonra